dilluns, 20 de juny del 2011

Presentació del conte "Tu, jo i el pit" a l'Odissea

El proper dijous 7 de juliol a un quart de nou del vespre a la llibreria Odissea es farà la presentació del conte "Tu, jo i el pit". L'acte de presentació serà encapçalat per la Sussi Huguet, llevadora del CAP i membre del Comitè de Lactància de l'Alt Penedès. A continuació intervindran la autora del conte, la vilafranquina Mònica Calaf, i el seu i l·lustrador, el munienc Mikel Fuentes.
"Tu, jo i el pit" és el conte guanyador de la IIIa edició del Concurs de Contes Il·lustrats sobre Lactància i Criança organitzat per la Federació Catalana de Grups de Suport a la Lactància Materna.
És un conte dins d’un conte que explica el recorregut que fan una mare i un fill a través de la vivència positiva de la seva lactància. Pel camí expliquen moments i experiències vitals com el naixement, el son, la lactància a diferents llocs i diferents moments de la vida de la família, la participació del pare, el contacte amb altres mares, els aliments complementaris i el deslletament.
"Tu, jo i el pit" ha estat publicat en català/castellà per l'editorial Ob-Stare i en francès per l'editorial "Editions du Hêtre". El próxim setembre sortirà publicat també en anglès per l'editorial "Pinter and Martin".


ENLLAÇOS

Les edicions en altres llengües de Tu, jo i el pit:

La notícia apareguda a Criatures.cat

El bloc de la Mònica i en Mikel:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada